“Hokus pokus, så er du i fokus”

Tre danske nye mærker har noget til fælles: Forbrugeren er i fokus. Hos lingerimærket, der involverer kunder i produktionen og kampagner, i modesalonen, hvor man bestiller på forhånd og på væveriet, hvis kreationer laves på mål

VEMoons___Junes_Cotton_scan_29.jpg
Det danske lingerimærke Moons and Junes inkluderer kunderne i både kampagner og designproces. PR-foto
Pleasure
Eksklusivt for kunder
24. okt 2020 KL.13:00
Raffinerede væverier på bestillingDet hele startede med en væv fra 1939. Den købte 26-årige Nicklas Skovgaard for 200 kr. for et år siden af en ældre dame på dba.dk. Nu holder væven – og Nicklas Sk...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.